04 juni 2008

Sommarlov och solen skiner

Kan det bli bättre?! Ja kanske ifall sommarlovet vore liiite längre! Fast jag ska inte klaga, jag börjar inte den "riktiga" skolan igen fören i början av september!

Idag har mamma och jag firat med att gå ut och äta lunch på Hamnkrogen, riktigt, riktigt gott! Sen har jag och Milou tjänat lite pengar genom att tvätta lite kläder åt Markus samt varit ute på en promenad i det härliga sommarvädret.

Nu tänkte jag lägga mig och läsa en stund i soffan innan det är dags att fara ut till stallet samt hämta tvätten i tvättstugan.

Ut och njut av solen ni som kan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, ja, det är ju alltid lite spännande;) Men lycka till, ska hålla tummarna :D

Anonym sa...

jag la mig också en stund på soffan, halv tre somnade jag och jag vaknade kl 19.. det blev en låång sovstund för mig :P