13 juni 2008

shopping i Birsta

Igår var mamma, jag och Johanna och kikade lite i affärer i Birsta. Kom hem med en del grejer, allt till mycket bra priser! Köpte bland annat paddar till Mirran´s sadel, eller den sadel som jag just nu lånar av Ingela. Hööks hade 15% på allt så det var ju passande =).

Annars var gårdagen en lugn dag, tvättade, red ut en sväng på en superpigg Mirran, pysslade lite här hemma och sedan Birsta som sagt.

Just nu så har jag precis ätit frukost och ska strax ta cykeln bort till Coop för tre timmars arbete, där efter ska vi inomhussola lite, kika förbi HM en sväng, gå förbi Johanna för lite avancerad sykonst och där efter börjar det bli dags att bege sig till stallet för storbad av Mirran. Ska ju tävla imorgon!! =D

Nä nu är det bäst jag avslutar här så att jag hinner till jobbet i tid.

1 kommentar:

Anonym sa...

och när du skrev det här så låg jag fortfarande och sussade gott!