25 juni 2008

hoppning och tävling

Hopptränade med Mirran igår, vi hoppade inte så mycket eftersom hon ska gå hoppträning på torsdag för Marianne. Men jag ville iallafall hoppa av henne lite =).

Hoppade en serie med räcke - ett språng- räcke-studs-räcke-ett språng-räcke. Hon hoppade riktigt fina språng, det märks verkligen på henne när hon får tänka till lite för då hoppar hon mycket lugnare och igenom hela kroppen.

Avslutade med att hoppa ett plank upp till lite drygt 110, kändes otroligt fin =).

Den planerade tävlingen i Bräcke den 5 juli blev tyvärr inställd pga för få anmälda så nu har jag bestämt mig för att fara till Sundsvalls lantliga helgen efter istället och hoppa 90, 1m (de högsta klasserna som fanns). Mirran behöver tävlingsrutinen så det är bara att ta chanserna som erbjuds.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Se nu till att ni kommer till omhoppning så att du kan använda klasserna som omhoppningsträning =D

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Jepp, blir lätt att jag sitter och fegrider i ett tempo som känns aldeles aldeles lagom... hmmm... får nog tuffa till mig lite =)

Kul att det går så bra med hoppningen. Trist med inställd täcling men lycka till i Sundsvall.

Anonym sa...

Ja det vore snällt om jag fick länken =) men ska milou ha så bebisar så är en tingad iallafall så du vet ;)

lycka till på tävlingarna om vi inte ses =)kram linda

Anonym sa...

Hej Hallå! Hoppas att allt är br med er så här mitt i sommaren. Skulle vara kul man lite uppdateringar/bilder på Milou. Ha en trevlig vecka. Grabbarna hälsar till Milou :)