03 juni 2008

Sista ordinarie tentan: Redovisning

Imorgon är det dags för den sista tentan innan sommarlovet startar. Tänkte ta helgen ledigt innan jag börjar mitt pluggande av sommarkursen, hoppas på att den inte är alltför tung. Nationalekonomi - Mikroekonomi, skulle vara en hel del matte, derivator och dylikt så det blir nog bra =).

Nu ska jag sätta mig och plugga lite teoretiska frågor inför tentan, jag är verkligen usel på att lära mig sådant. Har alldeles för dåligt minne. Men lite borde ju kunna gå in!

Måste ju förresten skryta lite å Milou´s vägnar. Hon hoppade muren på ridbanan igår när den låg på 90 cm!! Hon stannar dock till där uppe eftersom den är lite väl bred för henne, men upp hoppar hon hur lätt som helst!

Även Mirran var hoppsugen igår så när vi travade av på långa tyglar efter att ha hoppat färdigt så bestämde hon sig för att hoppa två språng till. Söthästen =).

1 kommentar:

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Hahaha=) Du får fixa film från tävling så vi ser henne när hon är riktigt på G=)
Spännande med bestman, finns jättefina kläder så han kommer säkert bli kanonsnygg=)
Jepp, ikväll är det hoppträning alltid lika roligt. Nästa sista gången sen är det sommaruppehåll=(