11 juni 2008

Krogen på en onsdag = sommaren är här!!

Ikväll är det dags för dans på krogen igen, sitter just nu hemma hos mig och förbereder oss inför kvälllen.

Idag har varit en lugn dag, eller egentligen inte. Har jobbat, storstädat lägenheten, varit med Carolina, skjutsat Jannike till balen och nu sitter vi här =). Men annars så.

Igår hopptränade jag med Mirran, studs och lite enkelhinder. Så nu är vi helladdade inför helgens tävling. Ska bli otroligt roligt att tävla igen!

Nä bäst vi fortsätter med förberedelserna inför kvällens aktivitet. Kommer dock sakna lördagens efterfest, en av de bästa någonsin.

2 kommentarer:

ansj sa...

åh.. jag vill oxå va med! =/ gud vad sugen jag blev på lite onsdagshärntasommarparty =)ni får parta för mig med! =)

ansj sa...

Haha... ja jäklar nu är det snart ett år sedan alltså som det var midsommar sist.. =P men iår måste vi hitta på nya regler! fullast vinner, men vi måste ju avgöra det på nått sätt! (kan tyvärr inte komma hem, även om det frestar!)så några förslag? ;P