13 juni 2008

sallad och cab-väder!

efter jobbet har dagen flutit på med lagom fart. Har hunnit sola, ätit jättegod köpe-sallad, fått mitt täcke fixat (tack Johannsa!) samt varit ute i stallet och flyttat Mirran till gräshagen.

Känner mig stundvis lite småtrött, är inte van vid att festa 3 dagar på en vecka. Men innan sommaren är över hinner man väl vänja sig igen ;P

Äntligen är det fint väder här hos oss, för en dag iallafall! Tog caben ut till stallet vilket är superhärligt när solen skiner och det är varmt ute =).

Nä nu ska jag gå och kika efter Mirran´s tävlingsmapp och lite dylikt. Glöm inte att hålla tummar och tår för mig och Mirran imorgon!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alla anledningar som betyder att jag måste ta fram symaskinen är bra anledningar! =D

ansj sa...

Tack =) roligt att höra från andra att hon är fin =P man blir ju lätt lite hemmablind..
å hälsa din johannsa att jag inte kommer in på hennes blogg längre... =( =(