18 juni 2008

avmaskningstrubbel + sommarkurs

jag visste att Mirran inte tycker om att bli avmaskad men inte trodde jag att hon skulle försöka resa sig..=/ Lyckades träffa mitt lår och min fot så igår var jag hemma hela dagen eftersom jag hade vissa svårigheter att ta mig någonstans. Men som tur var hade jag Johannsa som hjälpte mig hela dagen =).

Idag är det mycket bättre, kanske vågar mig ner för trappen med Milou lite senare..det är nog upp som kommer vara värst.

Nu är sommarkurspluggandet i full gång. Det är otroligt mycket man ska hinna varje vecka, massvis av föreläsningsanteckningar, tidningsutklipp, övningar samt sidor i boken som man ska läsa. Förhoppningsvis är matten lika lätt som den hittils verkat så att jag helt och hållet kan ägna mig åt att förstå teorin som verkar lite snurrig på vissa ställen.

1 kommentar:

Tjoxen sa...

Är mirran en katt? Vi var 5 pers som försökte trycka i en kompis kisse avmaskningsmedel en gång.. 5 pers i heltäckande kevlarklädsel ;)