27 mars 2008

tvättstugan och väckningsservice AB

vaknade första gången vid 5.00 i morse och undrade vem som hade varit så dum och ställt en klocka så tidigt. Kom sedan på att det ju var jag! Tycker det är härligt att ställa klockan tidigt och sedan få somna om =). Imorgon ska jag ju dock kliva upp den tiden..mindre roligt.

nästa gång jag vaknade var klockan 07.30, somnade dock om och klev upp 08.30. Kändes som jag hade sovit jättelänge, skönt =). Känns även bra att jag tar vara på dagarna även fast jag är så gott som ledig!

Eftersom jag åker till Stockholm imorgon förmiddag så har jag tvättstugan idag, har packat ner nästan alla mina kläder inför flytten så jag har (enligt mig) väldigt lite kläder just nu. Men egentligen har jag nog fortfarande mycket mer än vad jag behöver...men mycket kan alltid bli mer!

Jag har även hunnit med att väcka upp den morgonpigga och glada Johanna. Har dock lärt mig hur hon ska tas efter alla dessa år så nu för tiden gör jag henne oftast ännu mindre glad genom att retas ;P.

Nä nu ska jag ladda över lite musik till min mobil, kan vara skönt att ha inför Stockholmsresan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är inte många som skulle kunna tänka sig att (frivilligt) ringa och väcka mig! Men Tacl så jättemycket för att du gör det =D

Anna sa...

Vad ska du göra i stockholm?