04 mars 2008

Bus-Mirran!

Red Mirran på utebanan där det var jättehärligt snö-underlag =)

Mirran verkade tycka att det var riktigt roligt att få galoppera på utebanan, speciellt eftersom hon vilat i lite när jag var i fjällen, så hon småbrallade flera gånger med öronen spetsade framåt.

Det är något speciellt med Mirran, jag blir aldrig nervös när hon brallar eller dylikt. Hon gör det bara för att hon är så himla glad eller när hon tycker något är riktigt riktigt jobbigt (fast då med öronen bakåt). Fast det är ju så små hennes brallar så det kan ju vara därför jag inte blir orolig.

Roligt när hon är glad iallafall! Och imorgon ska hon få hoppa, då blir hon nog ännu gladare!

5 kommentarer:

Mia sa...

Svar: haha ^^ ja jag vet nog att de brukar vara så ;) Men vet jag att allting är fixat försvinner nervositeten (: och sen ser man ju itid om något är trasigt, behöver tvättas osv :)

Anonym sa...

det var jättefint underlag!^^
haha, jack brallade;p

Anonym sa...

Svar: haha nee det går det inte, ;P Ja Nalle puh och hans vänner är underbara :D

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Hej hej!
Jo det var jättekul igår. Han är 12 år bara grundutbildad och inte gjort så där mycket, ägaren ingen täclingsmännsika direkt men tränar dressyr för tränare. Har varit ute och tävlat lite hoppning LD/LC.
Han är ju korsning halvblod och ardenner så stooor men härlig. Bred över ryggen men ändå inte tungriden men blir lite stark...

Anna sa...

Nä inte jag heller det var mia som påpekade det!