24 mars 2008

Tävlingsdag 2 - Sundsvalls RK

Idag startade jag endast en klass, 1,05. Mirran kändes superfin redan från start på framridningen och framhoppningen, pigg och alert men samtidigt lugn och trygg.

Hon hoppade kanonfina språng och lyssnade hela tiden på mig. Tyvärr snuddade hon i en oxer lite lätt och vi tog en bom med oss i grunden, men jag är otroligt nöjd med både hennes och min insats!

Bättre första tävling för året kunde vi nästan inte ha fått =D

Nu har jag verkligen fått blodad tand och längtar otroligt till vår nästa tävling!!

2 kommentarer:

ansj sa...

ja=) hon blir finare och finare för varje gång nu!
haha, ja jag misstänker att den här damen kommer att vara likadan som elvira då ;)Jag förstår dock inte hur jag ska lyckas sitta kvar sen när det verkligen blir hinder =/

Anonym sa...

ROligt :D