19 mars 2008

ledig, jag?!

det är nästan så att jag inte kan tro det själv, jag har inget speciellt som jag måste göra förens om två veckor!! Det var otroligt länge sedan jag var riktigt ledig, det har varit saker heeela tiden. Har dock lite labbar och dylikt som bör göras men de får vänta tills nästa vecka för över påsk tänkte jag vara ledig och bara njuta =).

Skrev den andra tentan idag, gick över förväntan så jag hoppas att jag lyckades skrapa ihop tillräckligt med poäng för att klara den!

kom precis hem ifrån stallet där jag har varit och hopptränat lite med Mirran. Hoppade som på en framhoppning för att få in lite flyt och rutinkänsla över det. Fick till några riktigt bra språng och några mindre bra men det är bra med båda för då vet vi att vi tar oss över vilket fall som helst! Mirran blir bara roligare och roligare att rida, nu hittar vi formen direkt och kan rida i den utan att behöva bråka, så fin min lilla häst!

Nu ska jag bara njuta av resten av dagen och förresten, det är min namnsdag idag =D

4 kommentarer:

ansj sa...

Grattis på namnsdagen! =D
åh.. vad skönt att vara ledig.. själv har jag massor att göra i skolan över påsk...

Tjoxen sa...

Var han svår tentan?

ansj sa...

ja, jag kan hålla med dig om att hon har lyckats med sitt koncept och igentligen är det inte henne personligen som jag har något emot.. utan det är vart hela samhället är på väg, där pressen på de unga ökar, att alla måste bevisa att de är något, syns man inte så finns man inte..
Och just de här stora modebloggarna, hur många av läsarna vet att de får betalt för att marknadsföra olika produkter tex?
Och om de vet om det, hur pass bra är förmågan stå emot reklam?

njä.. jag blir faktiskt lite lätt illamående.. =/

Tjoxen sa...

Man ska kanske inte ta mig på fullt allvar alltid :P