14 mars 2008

Äntligen helg...eller?

Nu är första tentan avklarad och det gick helt över förväntan. Det var ett tag sedan jag gick ifrån en tenta och var helt hundra på att jag hade klarat den och kanske mer därtill, så det är ju skönt =). Får se hur hon är i sin rättning bara, är ju ofta svårt att kamma hem 10 p på en "skriv-så- mycket-du-kan-fråga" men men..bara att vänta och se. Kan ju hoppas på att hon är lika snabb på att rätta som den andra företagsekonomiläraren var.

När jag kom hem från Sundsvall gick jag hem till mamma, åt lunch och sov en liten stund innan det var dags för nästa dagsprojekt. Laboration 2 i DoA-kursen hos Erik, tur jag har honom!!

Nu är jag hos mamma igen, ska väl snart fara ut till stallet och pyssla om Mirran. Sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på, troligen Let´s dance.

I helgen blir det plugg, plugg, plugg, trolig utgång samt hoppträning.

Ha det bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trolig utgång? =D

Tjoxen sa...

Who are you? :P

Läskigt, jag ska aldrig skriva om skola mer.

Tjoxen sa...

Det lite lustiga är att jag har haft en blog som heter "Men hallon" tidigare. Både lustigt och läskigt.