04 mars 2008

Tapeter är ett mysterium!

Om förhoppningsvis en månad får vi börja flytta in i vår nya lägenhet som då ska vara helt nyrenoverad. Men innan dess ska vi besluta oss om vilka tapeter som ska pryda vårt nya hem och detta visade sig vara mycket svårare än vad vi trott!

Det är svårt att se tapeterna framför sig, speciellt när man inte befinner sig i det rum som ska tapetseras..

Sen ska ju alla ha sina viljor igenom också...fast jag fick ju hjälp från oväntat håll igår så jag tror att det till största del är min vilja som går igenom =D. Fast det gör iochförsig att jag blir ännu mer nervös på resultatet eftersom det lite blir mitt fel ifall det blir urfult! Men men..som allt annat blir det nog vad man gör det till så, tänk positivt!

Nu ska jag försöka överföra lite positiva tankar till mitt Marknadsföringsarbete och se ifall jag kan få något gjort, det sitter verkligen i klister just nu =/.

Inga kommentarer: