06 mars 2008

less, less, less!

ja just nu är jag verkligen less på skolan!
har suttit timme ut och timme in den här veckan och skrivit på två arbeten som ska in imorgon.
Jag brukar för det mesta vara "ledig" på kvällarna men den här veckan så har det inte ens funnits tid till något sådant, och nästa vecka lär bli lik denna för då har vi tenta och muntligt föredrag =/

Men men, det är väl bara att kämpa på. Läste i en intervju med Charlotte Perelli i Aftonbladet att hennes 4-åriga sons ledord är "Mamma-kämpa! kämpa!" så det är väl det jag får intala mig själv.

"Jossan, kämpa! kämpa!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jossan kämpa kämpa kämpa! Du kommer att klara det alldeles utmärkt. Du är ju super-jossan =)(och det menar jag på ett supermannensätt och inte på ett alkolistsätt ;))

Anonym sa...

Hejsan =) jajamen, har en blogg jame =) Lägenheten är på storgatan! =) det kommer bli skitfint när vi blir färdiga, men då är vi väl sisådär 100 år känns det som nu... ;) kram!

Anonym sa...

Mm=) Ska sätta igång nu igen tänkte jag! Vincents mammas kusin har en häst därute som jag red varje dag i stort sett hela sommaren! Lite jobbigt bara för det är ju så långt dit, men nu har jag ju körkort också ;) så då går ju allt! :D för roligt äre!! kram!

Anonym sa...

och här var det väldigt dåligt med uppdateringar :) Vad ska jag nu läsa? =P