13 mars 2008

inspiration

har suttit och kikat runt på lite olika bloggar och blir verkligen inspirerad att skriva om så mycket! Så mycket som jag tänker och upplever som jag aldrig ens tänkt på att nämna i min blogg!

Så nu har jag bestämt mig för att organisera upp min blogg lite bättre, skapa lite kategorier och så. Har inte helt bestämt mig för hur jag ska göra men det kommer nog. Är sugen på att ändra min bloggs utseende också men jag vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut..får se vad som händer inom de närmsta dagarna =).

Det första jag tänkte tillföra min blogg är "dagens", vilket jag egentligen planerat att ha sedan min blogg öppnades. Tänkte iallafall ha "dagens citat", "dagens låt", "dagens händelse" och så vidare.

Börjar med ett citat som troligen syftar på Milou´s livsfilosofi:

Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder

Inga kommentarer: