22 mars 2008

Tävlingsnerven har vaknat

Nu är årets tävlingsdebut nära, imorgon är det äntligen dags!

Ikväll blir det bad av Mirran, lite dressyr, putsning av alla grejer, packning samt kvällsjour. Det är mysigt att förbereda inför tävling..minns alla gånger jag och Johanna har släpat vattenhinkar och skrubbat oss helt slut för att försöka få bort Elvira´s pissfläck som hon varje gång lyckades återskapa ännu större till dagen efter =S Är glad över att Mirran är brun med svart svans, dock har hon ju vita ben..

Idag blir en hellugn dag, ska läsa en bok som jag fick av mamma och pappa samt äta mängder av godis!!

2 kommentarer:

ansj sa...

Ja, jag förstår vart du vill komma... vart dock rädd att du kunde tänka så om mig.. =/ och funderade på hur andra kunde ta det som inte alls känner mig..

Medger att det var dumt att skriva det sista.. det var lätt att misstolka... men känslan i kroppen efteråt (den tomma) var lite sån.. "lättad eller besviken?" just bara pga adrenalinkicken i kroppen, som gör att kroppen ställer in sig på att se det västa och hantera det... och efter det snabba och lyckliga slutet infann sig den tomma känslan (som gjorde att jag skrev som jag gjorde) som skulle kunna förknippas med besvikelse, men absolut inte var det!

och hade det varit i någon annan situation (biloycka, hästolycka eller dyl.) skulle jag inte ha försökt tagit någon bild utan sprungit fram och försökt hjälpa till.. men som sagt, fanns inte så mycket vi hade kunnat göra i den här situationen..

ansj sa...

håller tummarna för en felfri runda imorgon! =)