06 mars 2009

Trött och tankspridd

Mina tre timmar på jobbet idag kändes otroligt långa eftersom jag var så trött. Valparna har tidigare varit helt tysta om nätterna men inte inatt inte =/.

Somnade någon timme när jag kom hem så nu känner jag mig lite piggare. Men jag är fortfarande lika tankspridd så det är svårt att ta tag i något vettigt likt studier.

Jag har lämnade iallafall in hemtentan för någon dag sedan vilket känns bra men eftersom vi har så otroligt många olika saker vi ska göra på varje kurs samt att jag ju läser två stycken parallellt så är det direkt från den ena uppgiften till den andra. Detta kan kännas lite tungt ibland eftersom det alltid är skönt med en liten paus emellan så man får njuta av att man är färdig. Men det är ju tyvärr inte alltid som jag vill!

Imorgon händer iallafall något roligt, då ska jag rida!! =). Jag och Nicke ska rida ut, jag på Cassiopeia och han på Cayenne. Det kommer nog bli otroligt roligt, men jag undrar vart underlaget är som bäst just nu??


Jag och Mirran efter vinsten i Östersund.

Inga kommentarer: