04 mars 2009

onsdag vecka 10

Denna vecka är det sportlovsvecka för otroligt många, saknar den tiden då även jag hade sådana lov! I år så kommer jag ju ha mitt sista "sommarlov", för året efter har jag förhoppningsvis ett jobb att ta semester ifrån. Hur konstigt det än låter i mina öron!

Idag har jag jobbat mina 5 timmar, sovit bort 2 timmar tätt intill Milou, myst med valparna som nu viftar på svansarna när jag kommer (!!), samt pluggat lite. Har fått lite hjälp med sista uppgiften på hemtentan men det sitter ändå hårt inne eftersom varken boken eller hjälpen förklarar hur formeln egentligen ser ut, utan de beskriver enbart vad de vill ha för resultat. Men det löser sig nog så småningom.

Lite senare ska jag ut och gå en sväng med Linda, behändigt när man kan förena nytta med nöje =).

Nu ska jag gå och busa lite med valparna samt plocka i ordning lite här hemma. Här är förresten en liten del av vårt hem =)

Inga kommentarer: