10 mars 2009

Se det snöar!

Det har varit tö-väder i några dagar så vårkänslorna har sakta börjat smugit sig fram, men idag ändrades detta då snön väljer att falla ner i stora mängder! Men för min del får det gärna vara vitt och kallt i några veckor till, enligt mig ska påsken absolut vara vit!

Idag började jag med att sova lite längre än vad det var tänkt, tvätta lite, fixa i valprummet, mysa med valpar och de andra vanliga morgonsysslorna. Ska väl snart ta itu med lite pluggande, väntar dock på att jag ska få en uppgift att skriva mitt arbete om. Så det projektet ligger lite på is för tillfället.

Annars vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda, jo jag ska vara med Carolina ikväll och så blir det väl massor med valpbus! Valparna blir vildare och vildare för varje dag ;) och de börjar nu även kräva mer och mer individuell uppmärksamhet.

Förhoppningsvis är alla valpar tingade snart, vore otroligt skönt ifall vi kunde undkomma annonsering! Men vi får se.. 3 av 6 är iallafall döpta nu, så är ni nyfikna på deras namn är det bara att gå in på hemsidan och kika!

För tillfället är jag otroligt sugen att åka till fjällen!!!
Här är det jag och Anders kusin Maja i Bydalen.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha ååh ni får komma ngt mer och åka skidor de var jätte trevligt :) men man kan ju hoppas på lite finare väder nästa gång :)<3