03 mars 2009

Surt sa räven!

Nu är glasögonen valda och jag kan då säga att det är svindyrt att se dåligt!! Min dator och mina nya glasögon kommer ha kostat mig ungefär lika mycket pengar. Fast ifall jag använder glasögonen bara i närheten lika mycket som jag använder min dator så kommer det vara värt det! Och eftersom jag ska ha dem på mig framför datorn så är ju detta mycket troligt ;).

En liten rolig sak i sammanhanget var iallafall att jag får ett par solglasögon med styrka inpå, alltid ett litet plåster på såren!

Det blev förresten inget av paren jag hade hemma i helgen, utan jag valde ett par som var mycket lika ett som jag hade hemma förutom att det är en annan färg på bågen. Bild kommer när jag väl fått hem dem, om ca 2 veckor alltså.

Adios

1 kommentar:

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Ja ni måste definitivt se filmen den är kanon.