10 mars 2009

mycket med valpar idag

det blev en riktigt bra dag idag, och ganska så händelserik också. Var ut och åt lunch med Linda och Vincent på Rutiga duken, åt fajitas, jättegott!

Sen var Linda här i några timmar och vi busade och myste med valparna samt försökte oss på lite plugg. Men jag kände mig otroligt omotiverad idag och fick inte så mycket gjort, inte av mina egna saker iallafall ;)
Carolina har också varit här, vi har pratat, tränat på hennes engelskaläxa samt myst med valparna. Hennes mamma och lillasyster var också in en sväng och hälsade på dem.

Nu har jag precis druckit en kopp te och funderar på att kanske gå och väga valparna, vilket vi gör en gång om dagen, samt förbereda mig för att gå och sova. Ska ju upp tidigt och jobba imorgon.

Avslutar med en "dagens bild" som idag föreställer Anders som snorklar i Malaysia =)

Inga kommentarer: