21 oktober 2008

storhandling och skolarbete

Idag har det gått segt med skolarbetet, har dock fått en liten del gjort iallafall. Har precis skrivit ett frågeformulär till vår undersökning som vi gör i och med grupparbetet. Får se ifall jag kanske orkar ta itu med lite multimediaplugg också, vore behövligt eftersom jag skriver tenta på det nästa vecka.

Imorgon måste jag verkligen få till en början på det andra arbetet inom vetenskapsteori. Har kommit fram till att jag ska skriva om korruption inom ekonomin. Får se hur jag ska lyckas fylla 10-15 sidor om det..=S

Tidigare ikväll var jag och Anders och storhandlade, fick med oss en hel del vettigt hem. Alltså sådant som faktiskt passar ihop och går att laga några middagar på, annars så brukar det mest kunna bli saker som är goda men inte tillsammans ;)

Det lutar åt att det blir i London vi firar vår nyårsafton i år!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken match skall ni se?

Anonym sa...

Ja ja london har jag hört om men du nämner inte vart du ska tillbringa första helgen i December ;)