01 oktober 2008

härlig dag

Denna dag har verkligen flutit på bra och innehållit mycket roligt och underbara människor. Började med att jobba med Carola vilket alltid är roligt, själva pratandet iallafall =). Där efter lite plugg, försöker få till den där kompletteringen till tentan som jag har skrivit..det går sakta men säkert. Tänkte iallafall lämna in den nästa vecka och hoppas på att han godkänner den.

Sen har jag och Milou varit med Linda i flera timmar, jag bjöds på supergod(!!)lunch, vi pratade massor, kollade i fotoalbum (vilket gav mig lite dåligt samvete för att våra bilder fortfarande inte kommit in i något album). Sen for vi ut till stallet och jag red en liten sväng på en superpigg och glad Mirran! Milou och Linda traskade med som sällskap.

Nu är jag hemma hos mamma och ska för andra gången idag bli bjuden på mat, riktigt trevligt! Sen ska jag försöka plugga lite (får se hur det går) och där efter är det ju dags för Idol.

Jag känner mig otroligt glad och lycklig när jag tänker på hur mycket fina människor jag har runtomkring mig i landet.

Inga kommentarer: