27 oktober 2008

Då var hektiska veckan igång

Skrev veckans första tenta i morse, förutom att frågorna var svåra att förstå p.g.a. hans avsaknande av engelskakunskaper så gick det nog bra tror jag. Iallafall om jag har förstått frågorna rätt, haha.

Resten av dagen har jag ägnat åt att försöka lära mig lite mediakommunikation vilket jag i grund och botten tycker är ganska så intressant men inte när det är så otroligt mycket som skall tas in. Men men..hinner förhoppningsvis med någon timme till senare ikväll.

Där efter har jag filat lite på vad vi ska säga imorgon på vår muntliga presentation om grupparbetet där vi har jämfört Google och Eniro´s kartor på internet. Vi tänkte ha powerpoint med en massa bilder så 10 minuter är nog snabbt avklarade.

Nu ska jag fara ut till stallet för att rida lite på Mirran =).

Inga kommentarer: