08 oktober 2008

Och så var det redan onsdag!

Veckorna bara rusar iväg nuförtiden, hinner knappt vakna förens dagen är slut..

Hittils denna onsdag har jag hunnit jobba mina tre morgontimmar på coop, mailat runt till en massa skolmänniskor, påbörjat ett arbete inom vetenskapsteori samt suttit och funderat över hur lite tid jag har och att jag inte borde sitta och dagdrömma utan jobba på istället..

Min checklista kommer här, detta är vad jag ska hinna innan den 28 oktober:

* Ett arbete inom vetenskapsteori 5-10 sidor
* Ett till arbete inom vetenskapsteori 10-15 sidor
* Ett arbete (i en grupp om två) inom Human computer interaction 10-15 sidor samt muntlig redovisning av detta.
* Tenta inom vetenskapsteori
* Tenta inom Multimediakommunikation
* och så lite övriga saker inom skolvärlden.

Visst låter det verkligen som att jag har tid att åka utomlands en vecka ;) Men men..jag har alltid sagt att jag jobbar bäst under stress så då tänkte jag bevisa det för mig själv och så ska det blir otroligt skönt med lite sol och värme!

Resten av dagen bjuder på ett möte om Carolina, stallet, kanske en promenad med Linda samt en massa, massa hårt plugg!!

1 kommentar:

ansj sa...

men...när ska ni åka?! ni är väl inte borta under den veckan som jag kommer upp =/ skulle ju va skoj att träffas! jag kommer upp den 25:e...