03 oktober 2008

Dagens dilemma

Ska jag sova nu eller sen?? ;)

Har precis varit och jobbat 6-9 och känner mig inte alls lika pigg som jag gjorde i onsdags och eftersom det är utekväll ikväll så vill jag ju gärna sova någon timme för att ladda upp lite energi.

Men när är det bäst att sova ifall man ska sova på dagen?

Jag har ofta lätt för att sova alldeles för länge också, de här 20 minuterna brukar ofta sträckas ut och bli ungefär 1h och 20 minuter..

Dagens måsten är iallafall att dammtorka och plocka ihop i lägenheten samt plugga elektromagnetism och vågrörelselära ,jippie!

Nedan är Milou ca 13 veckor och jättetrött som vanligt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag skulle kunna göra det där jag vill ha där uppe själv, (gör också i paint, haha) osså sen får du bara stoppa in det? ;) Och gärna lägga till lite länkar o sånt "avancerat". Hehe, uppmärksammade du den pinsamma rivningen på hinder nr 1 på filmen förresten? :P Frambommen var det också.

Anonym sa...

Har du någon mailadress, så kan jag maila dig? :)