25 oktober 2008

morgonjour och med barn för en kväll

I morse var det upp tidigt för att fodra och släppa ut alla hästar. Allt flöt på bra och jag var klar före 8. Red sedan lite dressyr på Mirran i ridhuset, hon var pigg och framåt och jobbade på riktigt bra =).

Nu ska jag försöka få lite studier gjorda, har tyvärr påbörjat detta alldeles för sent men men..

Dennis var just här och jag fick min födelsedagspresent lite i efterskott, en rödvinsflaska som jag ser fram emot att smaka innehållet av någon kväll!

Kvällen ska vi tillbringa i Sundsvall tillsammans med Anders två-åriga brorsdotter Ida =). Det blir nog en mysig kväll med massor av bus!

Hoppas ni får en bra lördag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad mysigt =) jag ska ut och slå klackarna i taket ja =) hoppas ni får en bra kväll! kram

Anonym sa...

hälsa söötnosten från mig :)
nu har jag en blogg mwahlen.blogg.se

/kram maja