10 oktober 2008

positiv energi

vissa människor ger en verkligen positiv energi, det bara är så =)

även idag har jag lyckats med mina mål och skrivit färdigt inledning, metod o.s.v. till grupparbetet. Känns bra att jag hann med det jag lovade Erik.

Dagen har mest innehållit plugg, en massa pratande med Linda och Johanna på msn, stallet och nu så ska vi iväg för att äta god mat hos mamma.

Tänk att vi imorgon kväll far mot varmare breddgrader igen, längtar otroligt!!

Men på förmiddagen så är det Sundsvall och hundutställning som gäller, vi ska inte vara med denna gång utan enbart kolla på alla fina hundar. Fast ingen är ju lika fin som Milou förstås ;)

Nu är det bäst vi går, ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får det jätte mysigt :)
Jag är avis på er :)
Hälsa Kusin jätte mkt från mig :)
Jag har fixat mig en blogg nu
mwahlen.blogg.se

/Kram Maja