26 oktober 2008

sista helgdagen

Inte för att det här riktigt känns som helg så är det ju ändå helg!

Barnvaktandet gick otroligt bra igår, hon skötte sig så bra så =). Även fast blöjbyte, vällingordningsställande och att bli kallad mamma är en ovanlighet för mig så tyckte jag att vi skötte oss utmärkt vi med. Sen är det inte helt fel att få instruktioner angående blöjbytet av den lilla fröken som vi bytte blöjan på ;)

Idag har jag efter att ha kommit hem från Sundsvall tillbringat min tid här framför datorn med att plugga inför tentan imorgon samt skrivit färdigt min del av grupparbetet. Är precis färdig med arbetet så nu tänkte jag äta lite och sedan ägna ännu någon timme åt att plugga vetenskapsteori innan det är dags att sova.

Ifall det är någon som har något matnyttigt att säga angående Ekonomisk korruption så får ni mycket gärna höra av er då jag är orolig för hur jag ska lyckas fylla ut mitt arbete med tillräckligt många sidor!

Ha det bra!

Inga kommentarer: