08 oktober 2008

Som svar på allas frågor

Vi åker på lördag till Turkiet från Midlanda och blir borta en vecka!! Helt underbart =)

ikväll har jag varit hos mamma och kikat lite på tv och pratat. Alltid lika mysigt att vara hos mamma! Vi drack te och fikade lite godsaker också.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, tänkte försöka kliva upp tidigt imorgon..åka till skolan var väl tanken men jag känner på mig att jag kommer dra mig ur..haha. Blir nog hemmaplugg för min del ska ni se.

Idag har jag iallafall fått en hel del gjort, är nästintill klar med det första arbetet i vetenskapsteori. Har dock svårt att komma upp i minimigränsen på 5 sidor, finns alldeles för lite att skriva om, eller egentligen finns det massor men det är svårt att sålla så att det blir lagom åt alla håll. Förhoppningsvis blir det arbetet klart imorgon samt att jag och Erik påbörjar vårt grupparbete. Det är iallafall mitt mål för morgondagen!

Kanske ska satsa på en tidig morgonpromenad imorgon, får höra vad Linda säger =)

Och så ska vi två ut och resa igen..=D

Inga kommentarer: