28 februari 2008

Vinterland

Red ut på Mirran uppför Specksta-backen och det var jättehärligt underlag och alldeles vitt överallt! Det är sådana stunder jag förstår hur mycket vintern egentligen betyder för mig, saknar att vi inte haft speciellt många vinterdagar i år. Vill ju rida runt sälsten!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, sover hos mor och far eftersom jag och pajen är gräsänkor i natt. Ska jobba imorgon, sedan skola och efter det så far vi mot Hallen och förhoppningsvis ett riktigt vinterland!

3 kommentarer:

ansj sa...

Mycket mysigt på bild, men jag är glad att jag slipper snön ;)

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Det blir den 2 augusti, nu får man bara hoppas på bra väder med, men den tiden brukar det ju vara hyfsat.. hoppas jag =S

Anonym sa...

Hej, mitt vinterland, nu är jag här
Nu biter frosten i min kind ty kall är kvällen,
Hej, mitt vinterland, se månen där
Den lyser kyligt trind på mörka himlapällen...