06 februari 2008

jobb, lastning och pluggning..

Denna dag känns otroligt lång! Men det blir väl så när man börjar dagen 5 istället för runt 9 som jag annars brukar göra ;)

Har iallafall varit iväg och tjänat lite pengar, motionerat lite med Milou, varit hos Ecesh och hjälpt till vid lastningen av honom och nu så sitter jag här, "redo" att börja plugga!

Skriver just nu på ett arbete där man ska diskutera kring några olika teman samt kring 2 diskussionsfall i ämnet Organisation. Har inlämning samt tentaskrivning att se fram emot nästa vecka =/

Men men...Marianneträning i helgen =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha du är snäll du :) Men grejen är ju det att du är minst lika smart som mig om inte smartare!

ansj sa...

haha ja visst gör han! =) jag vart helt chockad själv när jag såg bilderna ;)