28 februari 2008

Lycka är att hitta något man länge letat..

..och det gjorde jag igår!

Har länge letat efter en vit tävlingsluva till Mirran men de verkade vara som bortblåsta direkt när jag bestämt mig för att vilja ha en. Hittade efter många om och men en luva på Hippson.se som var vit men inte riktigt som jag ville ha den (hade ljusblå och beige virad passpoal och vitt kantband) medan jag egentligen letade en vit med svart passpoal eller kantband. Fick hjälp av Anna också och det visade sig att Eskadron nog hade en vit luva, men de är så dyyra =/

Men så igår när jag hade givit upp och tänkte beställa luvan från Hippson ändå så gjorde jag en sista sökning och då hittade jag de här!! :




Precis så som jag ville ha den! Pricken över i:et var också att luvorna var på rea samt att den vita luvan endast fanns kvar i storlek Cob vilket ju är Mirran´s storlek =D.

3 kommentarer:

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Hej hej... nej nu får det bli paus.. kom till en gräns när jag kände att nu får det vara nog... jobbigt att bara höra en massa negativt om sin ridning hela tiden och när det aldrig känns konstruktivt så orkar man inte till slut... trist men så får det bli.
Hur går det för dig och mIrran då? Snart tävling?

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Snygg luva tur med rea och allt. Lycka till på tävlingarna det går säkert kanon.

Anna sa...

Vilket flyt!