17 februari 2008

utgång och hoppning

startade vår helg med att hjälpa Stefan och Jenny att flytta in lite möbler och kartonger från deras lägenhet till deras nyköpta villa. Jättefin villa! Där efter var det som vanligt let´s dance hos mamma och pappa, blev även bjuden på middag =).

Lördagen var en lugn dag med en uteritt på Mirran med Johanna och Figo som sällskap, Mirran pigg och glad som vanligt. Avslutade lördagen med att gå på förfest där vi träffade Erik och Pär. Pratade en massa gamla minnen och hade riktigt trevligt =). Blev ingen krog för mig dock, ville inte betala 60 kr för en timme utan gick på Big Boy med Erik istället.

Idag har vi bytt däck på NESen som fått punka, jag som aktiv åskådare ;), sen har vi varit i Hägga och kollat på skidskytte, gått en sväng med Milou som skällde på alpackerna samt ätit god mat.

For sedan hem för att sälla mig till skaran som tänkte hoppa klockan 19.00! Vi var 9 st i ridhuset som skulle samsas och det var en bana uppbyggd! Men det gick riktigt bra iallafall, hoppade först ett räcke med markbom några gånger. Hon var superpigg första gångerna men höll sig riktigt sansad för att vara hon, hoppade jättefina språng! Hoppade sedan en enkel oxer upp till 115 utan att bli speciellt nervös, hon hoppade otroligt med ryggen och bakbenen! Superfin =D=D

Nu ska jag snart gå och lägga mig, börjar en ny kurs imorgon. Marknadsföring, får hoppas den blir intressant!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet väl att det är du som är min referens =P