14 februari 2008

Alla Hjärtans dag!

Vet inte ifall jag någonsin helt och fullt firat denna dag, men jag anser ändå att det är en riktigt mysig dag!

Tycker den skiljer sig ifrån mors-dag,fars-dag, barnens-dag och dylikt. Alla har ju faktiskt ett hjärta!

Det är såklart man ska älska och uppskatta sina nära och kära lika mycket varje dag, men på denna dag blir lite mer som en års-dag.
Man kan ägna sig åt att tänka på hur lycklig lottad man är som har ett hjärta som fungerar, människor runt om kring sig som bryr sig om eller om man vill, bara behandla det som en dag som alla andra dagar. Det är helt upp till var och en.

Jag skänker iallafall en extra stark tanke till mina närmaste som jag älskar av hela mitt hjärta!!

Alla Hjärtans dag 2007 firades på Koh Lanta =)

1 kommentar:

ansj sa...

Haha.. varför är jag inte förvånad.. ;)