05 februari 2008

snälla människor

Ibland förundras jag över hur mycket naturligt snälla människor det finns egentligen!

Först har vi mina närmaste, helt underbara!!

Men vi har också mängder av snälla människor runt om kring oss som vi inte tänker på.

Häromdagen hade det blivit is på bilens parkeringsplats så jag fick inte ut "NESen", men då kom en äldre man till undsättning och hjälpte till att putta ut oss. Hjälpa till fast än man egentligen inte behöver, jättesnällt!! =)

Och igår så ringde min lärare mig för att berätta att han var sjuk och därför inte skulle hålla i föreläsningen idag. Han hade även mailat ut det tidigare under dagen men han ville vara säker på att jag visste om det eftersom han sett att jag kom från Härnösand, så omtänksamt!! =)

Det är alla dessa människor som tillsammans förgyller mina dagar!

1 kommentar:

ansj sa...

Ska se om vi kan ta några bilder nån dag! =D ..men jag tror inte att hon har kommit nån vart sedan sist vi fotade.. vi har haft lite uppförsbacke ett tag.. jag hoppas det lossnar snart! :)