29 januari 2008

Utmaningen från PosionIvy!

Har blivit utmanad av PosionIvy att berätta 7 sanningar om mig själv, så här kommer de!

1. Jag älskar att planera, skriva kom-ihåg listor, inköpslistor, vill-köpa listor och alla typer av listor. Följer dem sällan men det känns oftast bättre när jag har gjort dem.

2. Jag är otroligt grinig ifall jag inte får äta när jag vill eller ifall jag inte får sova på kvällarna när jag är trött!

3. Jag har alltid och kommer nog alltid drömma om en karriär som jockey.

4. Jag lever i ett ordnat kaos, glömmer massor av saker men det brukar ordna upp sig i slutändan. Är bland annat mästare på att glömma saker när jag ska på tävling, inkluderat sadel, tävlingspapper, spö, kavaj, martingal, pengar o.s.v.

5. Jag är innerst inne otroligt hopprädd men jag försöker att hålla det hemligt för mig själv.

6. Jag talar, skrattar och gnyr i sömnen, fråga mig något i sömnen och jag svarar! Svaret kanske är något helt annat än vad du har tänkt dig men huvudsaken är väl att jag försöker ;)

7. Jag älskar allt som har med pengar att göra, räkna pengar, räkna på utgifter och inkomster, räkna på sparmöjligheter o.s.v.

För att slippa att denna utmaning snurrar runt bland oss som läser ungefär samma bloggar väljer jag att utmana de resterande som läser min blogg och som inte har fått denna utmaning tidigare!

1 kommentar:

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Hehehe... roligt det där med att prata i sömnen.. jag är likadan =)
Kunde aldrig tänka mig at du var hopprädd.. fast å andra sidan.. det är jag också men det är ju det som driver en. att utmana sig själv och få kicken när man flyger över hindret (tillsammans med hästen förstås =)