13 januari 2008

Träningshelg!

Denna helg har verkligen gått i träningens tecken! Igår åkte jag och Anders 4 km längdskidor med Milou springades bredvid. Efter det så for jag ut till stallet och red ett hårt dressyrpass på Mirran. Hon hade graman och var riktigt riktigt fin!! =)

Idag passade vi också på att åka lite längdskidor eftersom det var så otroligt fint väder! Jag och Milou åkte bara 2,5 km idag eftersom jag hade lite bråttom.

Sedan så var det Marianneträning, hoppade bana. Värmde upp på graman, Mirran lugn och fin som vanligt när gramanen är på. Hoppade banan först 2 ggr på 80 och sedan 2 ggr på 100cm. Mirran kändes riktigt fin, pigg och framåt men ändå sansad! Marianne sa lite trevliga ord som jag kommer bära med mig =) Men prio 1 i framtiden är andningen! Funderar lite på yoga ;)

Nu ska jag iväg och äta tacos, gott gott!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad duktig ni har varit :D jag har verkligen inte gjort någonting i helgen! Fy skäms på mig!!

ansj sa...

haha känner igen det där med andningen =P
Jag brukar hålla andan hela banan och när man har ridit klart är man helt skakis och svimmfärdig ;)

Anonym sa...

Hej! Det är så roligt att läsa att det går bra för er =) Kramar från Linda

Anna sa...

Ja ni var jätteduktiga på Marianneträningen =)

Anonym sa...

haha, jag känner verkligen igen det där med andningen!