09 januari 2008

ett liv i ständig stress..

...det är äkta studentliv det! Man kan aldrig släppa sina studier helt, hela tiden har man något som ligger och gnager. Jag kanske borde göra det, eller det eller..

Just nu är den värsta tiden, tentaperiod och slut av höstterminen (vår termin slutar 18 januari). Det är tentor, labbrapporter, arbeten o.s.v.

Är det någon gång man jag kan kalla mig skoltrött så är det i dessa perioder! Är less på att hela tiden leva i en sådan stress! Aldrig få vara helt ledig!!

Men men...när detta är över för denna gång så kommer jag nog inse att det är med att vara student inte är helt fel ändå. Skulle det bara vara bättre betalt skulle jag nog studera resten av livet ;)

Nä man ska väl fortsätta..beslutsanalys labb nästa. Lägger in en bild på det vackra brudparet, inte den bästa av bilder men alltid något =)

2 kommentarer:

ansj sa...

haha den Johan och jag har ju gått i samma klass =D
Nu fick jag genast lite "bli vuxen ångest"
Hälsa grattis från mig, om han kommer ihåg mig.. ;)

Anonym sa...

Hej Hej! Jo visst låter det kul med en liten valp men självklart är ju den stora frågan vilken kennel man skall ta den ifrån samt när det skulle passa bäst att ta den. Trots att man är student och har ganska mkt hemma tid så är det svårt tiden då man är i skolan, speciellt när skolan ligger 23 mil hemifrån. Så just nu lutar det åt att det får bli en valp när vårterminen är slut. Vart var det ni tog Milou? Hoppas att ni har fått en kanonstart på det nya året :)