17 januari 2008

I Beslutsanalysens hårda grepp

Eftersom jag inte tog tag i alla övningsuppgifter under kursens gång så är det just det jag sitter och pysslar med idag...imorgon ska denna kurs vara färdig, ingen aning hur det ska gå till..

Har "bara" 8 uppgifter kvar, men dessa 8 uppgifter tar ca 1-1,5 timme per uppgift, suck! Ännu värre blir det när jag inte förstår vad de vill ha och än mindre förstår hur jag ska göra det...

Men men...det löser sig nog, hoppas jag!

Hoppade med Mirran igår, lugn och sansad. 6-studs med varannan lite högre, riktigt roligt att känna hur väl hon använder sin kropp nuförtiden =)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag får riktigt dåligt samvete då jag hör hur mycket du pluggar! Jag glider ju lite på ett bananskal genom mina kurser..

Anna sa...

Jag har massor att plugga jag med =/ va lite lat förra kursen så jag måste ta igen det nu...