07 januari 2008

Trötter...

Huvaligen! När klockan ringde 05.15 i morse så hoppades jag att det bara var en mardröm! Men icke då =/ Det var bara att pallra sig ur sängen..

Om ca 20 min börjar jag dagens arbetspass, har druckit en kopp te för att öka chanserna till att hålla mig vaken..ska ju bara jobba 3 timmar, men det blir extra jobbigt den här tiden när man har sovit ungefär lika länge..

Nu är det iallafall bara ca 3 timmar och 35 minuter kvar tills jag får släcka min ögon igen! Det konstiga är väl att Milou brukar vara tröttare än mig när vi somnar i soffan, och då har hon bara varit vaken i 10 minuter..men men..söthunden vår!!

3 kommentarer:

ansj sa...

usch för att kliva upp så tidigt! vart jobbar du?
Ja det ska bli super kul att träna på terrängbanan, kanske inte blir så jättemycket hoppning från början, men ridvägarna där är ju kanon också! Ska se om jag kan lura dit syrrans kompis som är fotograf lite senare (när vi är igång och hoppar) och fota lite =P

Anna sa...

Hejhej

Nu har jag hittat till din blogg också =)

Anonym sa...

Haha, lilla vovven! Supercharmig!