02 januari 2008

Nyårsafton!

Min nyårsafton firades som sagt med bröllop, mitt första bröllop som "vuxen" !

Louise och Johan gifte sig i Högslättens ishall, borgerligt bröllop var det. Jättefint med tomtebloss, live-musik, marsaller, strålkastare och röda mattor! Jag som lovat mig själv att inte gråta bröt det löftet redan när ingångsmusiken startade, men men..sådan är jag =)

Bröllopsfirandet fortsatte sedan på St. Petri Logen där de hade dukat och gjort det otroligt fint! Vi tillbringade tiden med att äta otroligt gott, dricka gott, dansa, några höll tal,måla, prata, leka o.s.v. Hade otroligt roligt och tiden gick hur fort som helst!

Vi skålade in 12-slaget med champagne ute i trädgården samtidigt som de sköt upp lite raketer. Otroligt mysigt =).

Louise bröllopsklänning var helt fantastisk! Och hennes frisyr, så otroligt vacker hela hon! Ska se ifall jag har har någon bra bild på dem som jag kan lägga upp sedan.

3 kommentarer:

ansj sa...

japp och den första dagen firades med en ordentlig baksmälla ;P
Ni verkar oxå ha haft det trevligt! =)

ansj sa...

åh... du är på så många bröllop! =) jag har aldrig vart på nått.. vilka är det som gifter sig då? ..NI?? =D

Anonym sa...

Nu får vi hoppas att det inte är ngt bröllop nästa nyår också för nu är det faktiskt två nyårsaftnar som vi INTE har firat tillsammans! Illa illa!