02 juli 2007

ofrivillig sovmorgon

ja det var vad jag tog i morse, ingen aning varför varken jag eller anders hört väckarklockan. Att jag inte hörde den var kanske inte så ovanligt men Anders, han som brukar höra allt! Konstigt!

Det har iallafall varit en bra helg, lördagen tillbringade jag i Sundsvall på deras nationella hopptävling tillsammans med Kattis och Veron. Pricken över i:et var att jag fick byta mina benskydd så nu har Mirran jättefina skydd som passar perfekt =). På kvällen var vi i Nora hos mamma och pappa tillsammans med Anders föräldrar och åt otroligt god mat!

På söndagen så red jag först dressyr på Mirran som var riktigt riktigt fin stundvis(!) sedan så for jag till Birsta med Johanna och hennes föräldrar. Inhandlade lite fina kläder till Milou, haha, kunde inte låta bli när de bara kostade 15 kr! Jättesöt blev hon iallafall!

Nu ska jag snart till Nora för att plugga och njuta av det härliga vädret!

Ha det så bra!

Inga kommentarer: