13 juli 2007

IQ-test

Gjorde Illustrerad vetenskaps IQ-test häromdagen, känns bra att veta att jag iallafall har högre IQ än ca 86% av Sveriges befolkning! Minnesdelen sänkte ner ganska så bra, jag är inte bra på sådant. Högst hade jag på logiskt tänkande, tyvärr så vet jag inte exakt vad jag hade på alla delar för när jag sparade ner den så måste något ha blivit fel...får se ifall jag orkar göra om den någon gång.

Här är länken ifall ni har lust att testa =)
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

Mirran har fått en liten vilovecka den här veckan, hon ska få någon till när jag åker till gotland. Det är snart det, ska bli härligt!

Igår gick Milou sitt första spår ute i skogen. Hon fick leta mig och hade pappa vid spårlinan. Gick två spår på ca 200 m och hon hittade mig båda gångerna utan problem. Verkade tycka att det var riktigt roligt för andra gången när hon förstått vad det hela gick ut på då hade hon en jäkla fart! Fin spårsele har hon ju också, cammo såklart ;)

Milou i sin fina spårsele =)

1 kommentar:

Unknown sa...

Fin DP.. hoppas ni kan leka med Dicken och Marina i H-sand.. De behöver en buskompis..