29 juni 2007

lite om mycket

Börjar redan få panik över att sommarlovet går alldeles för fort. Sista veckorna kommer tyvärr inte kännas som sommarlov eftersom jag har några omtentor att skriva då, men men..mitt eget fel. Fast när jag tänker efter så är resorna verkligen värda allt extra plugg!!

Nu går Mirran ute även på nätterna, skönt när allt går så fort i stallet!

Nästa helg är det tävling i Östersund, två-dagars =). Ska bli otroligt roligt!! Synd bara att Johanna inte kan följa med...men men...=/ Kommer ju fler tävlingar!

Ibland undrar jag ifall jag tagit mig vatten över huvudet med dessa sommarkurser men nu är det ju bara o bita i det sura äpplet och kämpa på. Har jag bestämt mig för något så brukar jag lyckas, hoppas jag iallafall =).

Mitt liv är perfekt just nu, förutom en liten liten detalj, men den är ouppnåelig så det är bara att glömma. Jag ska vara nöjd att jag har det jag har!!

Vår solstråle!

Inga kommentarer: