05 juli 2007

trög start på dagen

när man sover länge och inte börjar direkt med saker som skall göras så har dagen alltid en förmåga att bli seg och man får inget speciellt gjort. Idag är en sådan dag, så mycket som borde göras men inget jag har speciellt stor lust att göra!

Var en sväng på gatufesten igår, bestämde oss som vanligt i sista stund men vi hade tur och hann med bussen =). Förfesten var väldigt grabbig men det gick bra det med. Vid 22-tiden drog vi ner på stan och träffade Caroline, Anders långväga släkting. Drack lite mer och kollade på Rydell & Quick (är lite osäker på namn och stavning). De var faktiskt riktigt bra!!

Sedan drog vi vidare till Kebab city där jag hade bra lust att slå in toadörren eftersom det var en tjej som fått för sig att toaletten var till för att prata telefon i, suck! Åt god mat och tog sedan bussen hem igen vid 01.00. Det blev sammanfattningsvis en riktigt trevlig kväll!

I helgen ska jag till Östersund och tävla, ska bli riktigt riktigt roligt!!! Hoppas det inte blir någe strul med det som oroar mig bara...får hålla tummarna för det.

Nu är det bäst jag tar mig i kragen och gör något vettigt för en liten stund!

Inga kommentarer: