18 juli 2007

"Som handen i handsken"

Just nu går jag på små moln, små hästmoln. Har tränat för Marianne två dagar i rad, en dag hemma och en dag på näset. I måndags hoppade vi bana, i början kändes vi lite ringrostiga men det lossnade på slutet. Blev glad när det visade sig att vår 110 bana egentligen var en 115 bana, så nu har vi testat det också. Med 0 fel dessutom, iallafall om man räknar bort lite volter =).

Sen igår tisdag så hoppade vi bana igen men denna dag låg tanken lite mer på teknik, sits och vägar istället för höjden. Hoppade två rundor 1 på ca 60-80 och en på 80-100. Hon var otroligt mjuk och lyssnade till min minsta vink, enligt Marianne de bästa rundor hon någonsin sett med oss. Roligt o höra =D Så fastän regnet stod som spön i backen var det med ett stort leende jag åkte därifrån!

Jag har verkligen hittat hem!! Nu ska jag bara leta reda på lite mod och sen ska vi göra allt för att nolla i Näset!!

Inga kommentarer: