22 juli 2008

Med Malviken som utsikt

Ja sämre utsikt har jag då haft när jag suttit framför datorn och pluggat inför en tenta! Det här med mobilt internet är verkligen perfekt nu när solen och värmen är här =).

Jag skriver alltså min första tenta i Nationalekonomin på lördag, samma dag som vi ska på bröllop! Egentligen har vi 8 timmar på oss att skriva tentan men jag kommer ha max 4 timmar eftersom jag måste åka iväg sedan. Men men..det bara att hoppas på att jag tycker frågorna är någorlunda lätta så att jag kan hålla ett högt tempo! Eller så gör jag som jag alltid gjort, håller ett högt tempo vilket fall!

Hade sista trimmningen med Mirran inför tävlingen på fredag igår. Hoppade lite studs samt enkelhinder. Hon kändes otroligt fin =). Enligt startlistorna ska vi på fredag starta vår första 140 A1a, haha ;P. De verkar haft en del strul med startlistorna, jag är bland annat anmäld till klasser jag aldrig anmält mig till samt att de då kallar 110-klassen för en 140.

Nä nu ska jag fortsätta mitt tentapluggande samt njuta av den vackra utsikten!
Ha det bra

1 kommentar:

Anonym sa...

haha då har du lite bättre utsikt än vad jag har! det enda jag ser är ett bakhuvudet på en gubbe =P Men jag ska inte klaga för jag har fått igång internet!!!