12 juli 2008

"It´s raining in Härnösand"

ja här öser regnet ner..förhoppningsvis har det lättat upp lite tills ikväll då jag har kvällsjouren på ridskolan samt ska fixa med Mirran inför morgondagens tävling.

Idag var det dags för dugga nummer två i nationalekonomikursen, ifall vi klarar duggorna får vi tillgodoräkna oss poäng till tentan. Jag kunde tyvärr inte skriva dugga 1 då jag var på möhippa men denna skrev jag och trots alldeles för lite pluggande så klarade jag den! Härligt med snabba resultat!

Snart har min solterass förändrats till en pool, det är inte alla som både har pool och solterass mitt i stan ;). Dock brukar det stå alldeles för mycket bilar på min.. Men ibland brukar det anordnas allehanda tävlingar på terassen som t.ex. permobil-race, mest våghalsade trick med cykel, mest våghalsade trick med skateboard samt högsta hopp med skateboard, mycket underhållande!

Nä nu tror jag att jag ska uttnyttja denna regniga dag till lite vettiga inomhusaktiviteter. Kanske att jag och Milou ska försöka oss på lite taveluppsättning nu när husse inte är hemma och kan se på när vi råkar slå hål i väggen. Har ju hört att man måste slå hårt för att få in krokarna (har betongväggar). Hårt är jag nog bra på men sen är det ju positivt ifall man träffar kroken när man slår hårt också ;P

Inga kommentarer: