09 juli 2008

inget internet

mitt internet fungerar inte just nu så jag har fått gå den långa vägen (ca 10 sekunders gångtur ifall jag går riktigt, riktigt långsamt) till Markus lägenhet.

Varje gång internet slutar fungera så förstår jag hur beroende jag egentligen är! Hela livet känns uppochner bara för att jag inte kan gå ut på internet och kolla upp saker precis när jag vill veta det. Men men..förhoppningsvis får jag väl lite andra vettiga saker gjorda =).

Liten sammanfattning av dagarna som gått.

Har hopptränat med Mirran, hoppade en egenritad bana. Sista varvet låg hindren på mellan 1.10 och 120 cm =D. Hoppade en oxer på 115 cm ca 6 ggr bara för att bevisa för mig själv att det inte var en engångsföretelse ;). Mirran skötte sig kanon, vi fick lite distansproblem på något ställe (där jag låter henne gå och hon tar ett språng för lite) men det blir bättre och bättre det med.

Igår red jag dressyr, tränade en del byten. Inte riktigt lika många rena byten som sist men när vi verkligen koncentrerar oss så byter hon super! Så roligt!! =D

Ikväll är det dags för Marianneträning, hoppas på någon rolig övning. Gärna banhoppning!

I lördags var jag på Gatufesten en kort sväng, alldeles för mycket folk och dåligt väder bidrog till att vi ganska så snart lämnade stan och gick tillbaks till lägenheten för att sova. Fick iallafall tidigare under kvällen se Amanda Jenssen, Hallelujah!

I söndags så firade vi min kära bror Andre på hans 30-årsdag!! Härligare och ärligare skratt än hans får ni leta länge efter!

Annars flyter allt på lite som vanligt, jag pluggar, jobbar, läser, och försöker vara ledig lite då och då.

Nu ska jag i sakta mak ta mig över till vår lägenhet igen, tror jag ska ta itu med lite städning. Man ska väl passa på idag när vädret inte är det roligaste.

Inga kommentarer: